luni, 25 iulie 2011

[ Prapastie... ]





Sunt secada de orice strop de iubire.Dansa imi face din nou probleme si,de data asta mai grave.




___________________________________________________________________________


Am invatat ca nu poti iubi doua persoane lafel.
Am invatat ca prea multa iubire dauneaza.
Am invatat ca nu poti fi langa mai multe persoane pentru mult timp.Te oboseste.Mai ales daca au lafel de multa nevoie de tine.
Am invatat ca atunci cand 'ei' pleaca, iau o bucatica din inima ta cu ei.
Am invatat ca gelozia doare, si doare rau.
Am invatat ca, cateodata trebuie sa lasi timpul sa aleaga in locul tau.
Am invatat ca cele mai mici cuvinte pot sa fie destul de tari cat sa sparga un geam.
Am invatat ca trebuie sa promiti numai cand sti ca iti poti tine promisiunea, sau cand ceilalti te vor ajuta sa o ti.


"Am invatat si inca mai invat."



3 comentarii:

  1. Învăţăm atâtea pe tot parcursul vieţii... dar oare chiar le respectăm pe toate ? (:

    RăspundețiȘtergere
  2. . Daca le-am respecta...n-am mai cadea in acea stare care numeste suferinta, n-am mai regreta, n-am mai face persoane sa sufere si..poate..nu am mai invata atatea lucruri. N-am sti sa le descriem. : )

    RăspundețiȘtergere