duminică, 22 ianuarie 2012

[ Amintire. ]

Stateam si o vedeam cum pleaca, si de fiecare data cand venea...simteam ca sta si mai putin cu mine, dar incercam sa ma bucur de fiecare clipa. Priveam cum ma asculta fascinata de fiecare cuvant pe care il rostesc, si eu, stiind asta, intentionat vorbeam mai mult. Imi placea s-o tin in extaz, mereu se comporta copilareste si ma facea sa o ador mai mult si mai mult cu fiecare secunda.

[ Pentru ca...acum mi-am amintit ceva demult uitat. Ceva ce voiam sa uit. Ceva ce nu am vrut sa accept. Ceva la care ma gandesc cu greu... 
Pentru ca mi-e dor si doare...
Because I need you by my side...I'm hurt.]


                                                                                                                      POTF - Heal My Wounds.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu