vineri, 27 ianuarie 2012

[ Confessions. ]

...Mi-am desprins privirea din ochii lui incercand sa-mi adun gandurile.
-eu...a... Ma simteam bine.Imi era putin frica sa zic ceva.Defapt,imi era frica sa nu creada ceva gresit,sa nu fi inteles eu bine.
- Da?
Si a raspuns,atunci am tacut...nu am putut zice nimic.Daca as fi putut intra in mintea lui,ar fi fost simplu,as fi stiut cum sa reactionez,dar sunt om ,si nu pot face multe lucruri,doar atat cat trebuie.
-Si tacerea e un raspuns , dar depinde daca cel caruia i te adresezi va intelege. 
"Dar oare tu poti sa ma intelegi pe mine?"
-Poate...
-Ce vrei sa zici?
-Uneori,tacerea doare si nu poti intelege tot,nu esti zeu sa sti ce gandeste altcineva.
-Tu la ce te gandesti?
Atunci,as fi vrut sa ii spun tot,toate acele nopti,tot ce simteam.Dar..odata,cineva mi-a spus sa nu fac asta niciodata.Totul era pierdut.
-La infinitul cerului.
-Mda.
Isi luase mana si pleca incet , ma simteam rau , as fi vrut sa-i spun sa stea sa...Am mers in urma lui si l-am apucat de mana oprindu-l sa mai faca vre-un pas.
-Stai.
-Da?
-M..ma...imbratisezi?
Am tinut capul in jos in tot acest timp,buzele imi tremurau,cred ca eram rosie in obraji si tot ce vroiam era sa nu plece , nu stiam ce sa fac.
-De ce?
-Te rog.
A facut-o! Chiar a facut-o!Cred ca acum tremuram toata,dar...
-Te iubesc , scumpo. 


Eminem - Died in your arms tonight.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu