marți, 31 iulie 2012

I'd die for you...

Obişnuiam să ador ploaia, până când picăturile de ploaie mi-au şoptit ca braţele tale n-aveau să mă mai protejeze vreodată de melancolia lor. Obişnuia să-mi placă ploaia deoarece credeam ca plângea odată cu mine... până mi-ai şoptit că mă vei săruta într-o zi cu ploaie, atunci nu mai plângeam niciuna, ploaia ne cânta si ne presăra picături blânde peste trupurile noastre ce se iubeau.
Unde te ascunzi, când am atâta nevoie de tine? Ploaia este prea grea de suportat când eşti singur...
I bleed for you
Forever I will lie awake
I would die for you!

2 comentarii:

  1. Pentru mine,ploaia este mereu greu de suportat..:(

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună! Reprezint blogul "Blogopoveşti" (http://blogopovesti.blogspot.ro/), un blog unde sunt strânse mai multe persoane şi unde scriu diverse poveşti. Dacă te interesează ni te poţi alătura cu cea mai mare plăcere. Dacă te pricepi la poezii... Se vor posta şi poezii, doar că încă nu am găsit niciun poet.
    Repet, dacă vrei să scrii poveşti/poezii te aştepăm pe blog.
    Te rog să răspunzi pe blogul cu poveşti... că eu mai uit pe unde mai dau :D. Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere